Vizibilitatea in Google inseamna totul in noua era a marketingului digital. Daca vrei sa ai vanzari mai mari decat concurenta, trebuie sa te plasezi peste concurenta, iar fiecare pozitie castigata aduce un impact si mai mare in vanzari.
Potrivit specialistilor iAgency, diferenta intre locul 1 si locul 9 in prima pagina de Google este una uriasa in ceea ce priveste traficul. Trebuie tinut cont ca anunturile sponsorizate sunt principalul competitor pentru primele pozitii, Google oferind prioritate acestora.
"Cu noile schimbari de afisare, Google si-a asigurat un volum de trafic majoritar prin anunturile sponsorizate. Astfel, sunt multe domenii de activitate care, chiar daca ocupa pozitia 1, capteaza circa 20-25% din volumul de cautari. Cei care ocupa pozitia 9 atrag sub 3% din trafic.
De aceea, daca nu esti in prima pagina nu prea existi. Daca nu esti in top 3, nu prea faci bani. Sigur, exista si exceptii de site-uri si domenii de activitate, unde oamenii fac un research mai serios in procesul de achizitie. Insa nu vorbim de exceptii.
Acesta este doar unul dintre motivele pentru care la iAgency lucram pentru locul 1. Ne place sa comunicam despre 'Magia locului 1 in Google'. Pana la urma, calculele se fac la CPA (Cost Per Acquisition) . Orice business care se respecta trebuie sa aiba vizibilitate pe cat mai multe canale de marketing online. SEO este unul de prestanta, orgoliu si, mai mult, s-a dovedit ca are cel mai mic CPA, statistic vorbind. Acesta este si... mai mult
Luni, 29 Iulie 2019, ora 16:50
Optimizarea pentru motoarele de cautare, cunoscuta mai bine ca SEO, a devenit o componenta vitala pentru site-uri si afacerile cu prezenta in online, daca vor sa se bucure de vizibilitate in rezultatele cautarilor online.
In Romania, Google este canalul pe care vrei sa te asiguri ca ai o vizibilitate ridicata, iar pentru a face acest lucru este obligatorie o optimizare facuta in mod corespunzator si de aceea este nevoie de specialisti.
Romania duce lipsa de specialisti in SEO, asa ca alegerea unui furnizor cu adevarat profesionist este o misiune dificila, mai ales pentru companiile care vor sa apeleze in premiera la astfel de servicii.
Ovidiu Joita, fondatorul JediSEO School, prima scoala de SEO din Romania, si iAgency, agentie de SEO din top 3 in Romania, ne ofera cele mai utile sfaturi in ceea ce priveste alegerea corecta a unui furnizor de SEO specializat.
"Activitatea de SEO din prezent se intersecteaza intr-o foarte mare masura cu marketingul online si, cu cat activezi in domeniul competitiv, cu atat strategia devine mai complexa si actiunile necesare atingerii rezultatelor genereaza un volum mai mare de munca.
Alegerea furnizorului pentru serviciile SEO este dificila in prezent, cand Google lucreaza constant la algoritmii sai de clasificare, introducand si elemente de inteligenta artificiala.
In prezent, majoritatea specialistilor SEO sunt depasiti de ultimele noutati ale algoritmilor Google, algoritmi ce au suferit modificari majore in 2014-2015... mai mult
Luni, 15 Iulie 2019, ora 11:20
Piata de SEO din Romania este in plina dezvoltare, iar odata cu intelegerea acestui domeniu din partea clientilor si a majorarii bugetelor alocate, in ultimii ani au crescut si salariile, tendinta care are toate sansele sa se mentina.
Perspectivele profesionale si materiale in acest domeniu sunt destul de vaste, in conditiile in care serviciile de marketing online, in general, si cele de SEO, in special, sunt accesate de tot mai multe companii care vor sa aiba o prezenta puternica in online.
"Salariile din domeniul serviciilor SEO sunt similare cu cele din alte zone de marketing online. Tendinta este, insa, de crestere odata cu acceptarea si intelegerea venite din partea clientilor. In aceste conditii au aparut si bugete mai mari, conforme cu rezultatele dorite de acestia. In prezent, salariile nete sunt cuprinse intre 500 si 1.000 de euro in aceasta piata, variatiile fiind date de nivelul de cunostinte ale angajatului.
In schimb, un fost coleg din agentie, care ocupa functia de Head of SEO in cadrul unui lant de magazine de bricolaj din Marea Britanie, are un salariu de 5.000 de lire sterline.
Chiar daca pare o suma foarte mare, brandurile mari din Romania cauta astfel de oameni calificati, dar, din pacate, nu au unde sa-i gaseasca. Ca sa ajungi specialist in SEO, ai nevoie de pregatire", declara Ovidiu Joita, fondatorul iAgency, agentie SEO, marketing online si PPC, si JediSEO School, prima scoala de SEO din Romania.
Romania are deficit mare de specialisti... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2019, ora 17:38
Termenul de marketing reprezinta procesul prin care trece o companie pentru ca publicul tinta ales sa devina educat vizavi de produsele sau serviciile oferite. Este un proces prin care notorietatea brand-ului va creste, datorita strategiilor de dezvoltare puse la punct de companie.
In ziua de astazi, marketingul digital castiga din ce in ce mai mult teren in fata metodelor traditionale. Se intampla asta datorita costurilor mai reduse si a eficientei acestei metode. Marketing-ul online este atat de eficient din mai multe motive:
Costuri reduse
Marketing-ul digital se bazeaza pe reclame si campanii special create pentru a ajunge la un public tinta dorit. Datorita faptului ca poti monitoriza ce campanii au fost mai profitabile, vei ajunge sa ai costuri mult mai reduse decat in cazul marketing-ului traditional.
Vei fi mai linistit stiind ca ai investit intr-o reclama digitala care ajunge exact la oamenii pe care ti-i doresti, decat intr-un panou publicitar scump, care nu este bagat in seama.
Monitorizarea rezultatelor
Spre deosebire de marketingul traditional, dupa ce o campanie digitala s-a finalizat, vei primi un raport despre cum a performat campania respectiva. Datele cuprinse in acest raport pot fi: date demografice despre oamenii la care a ajuns reclama (sex, varsta, locatie), dar si cat si in ce fel a reactionat publicul la reclama promovata. De asemenea, poti afla si ce vanzari exacte a generat campania ta.
Nivel crescut de interactiune cu clientii... mai mult
Miercuri, 19 Decembrie 2018, ora 16:10
Cum poate sa devina afacerea mea mai vizibila in Google? Cum pot aduce site-ul pe pozitii cat mai bune in rezultatele motoarelor de cautare? Cum pot obtine conversii mai multe? Toate aceste intrebari - si nu numai - ii framanta pe cei care detin business-uri in mediul online, si care cauta sa le obtina de la diverse agentii SEO care isi expun ofertele tot pe piata online-ului.
Pe cat de numeroase pot fi intrebarile, pe atat de complexe pot fi si raspunsurile la fiecare dintre ele. Situatia pare insa mult mai bine clarificata - in urma explicatiilor urmatoare, oferite de expertii de la E-Advertising, orice antreprenor poate sa obtina lamuririle necesare.
Toate problemele sesizate anterior au - se pare - o singura rezolvare: un audit SEO realizat "ca la carte", in cadrul caruia vor fi identificate aspecte diverse ce vor ajuta la:
Identificarea lipsurilor site-ului analizat;Cuantificarea resurselor ce trebuie alocate pentru obtinerea rezultatelor dorite;Gasirea strategiilor potrivite pentru a depasi competitorii;Identificarea tacticilor prin care poate fi marita vizibilitatea si numarul de conversii.
Probabil ca multi se intreaba ce presupune un audit SEO si de ce nu ar fi mai indicata alegerea directa a unei companii care ofera servicii de optimizare pentru motoarele de cautare.
O asemenea decizie poate fi regretata ulterior, intrucat exista numeroase aspecte ce trebuie avute in vedere si pe care nu orice agentie SEO le are in vedere, cel putin nu din randul... mai mult
Marti, 11 Decembrie 2018, ora 10:11
Competitia este principalul factor pentru care antreprenorii online sunt din ce in ce mai receptivi la noile tendinte si formule de promovare online.
In prezent, marketingul online cuprinde numeroase instrumente si metodologii ca urmare a dezvoltarii sale firesti din industria publicitatii clasice. Asadar, tot mai multi owneri de business-uri online inteleg si investesc in actiuni de optimizare SEO avand ca obiectiv cresterea vizibilitatii online a website-urilor acestora.
Ovidiu Joita este unul dintre cei mai consacrati oameni de marketing din Romania. La debutul carierei sale profesionale a fost manager A.P.I.I.P., ulterior devenind actionar intr-o agentie de publicitate clasica, iar in anul 2008 a infiintat o agentie specializata in servicii SEO, iAgency.ro.
Pentru inceput, de ce sa investesti in servicii de optimizare SEO?
Alegi sa investesti in optimizare SEO cand intelegi o chestiune foarte simpla: nimeni nu cauta informatii in a 2-a sau a 3-a pagina de rezultate Google.
Prezenta online nu este asigurata doar de crearea unui website, fie el magazin de prezentare sau magazin online. Prezenta online trebuie inteleasa in termeni de vizibilitate. In fiecare zi, oamenii cauta informatii pe internet si putini sunt cei care cumpara un produs sau acceseaza un serviciu fara sa se documenteze in prealabil despre calitatea acestora sau fara sa caute informatii despre brand-ul respectiv.
Dezvoltarea unui business online implica o serie de actiuni menite sa... mai mult
Vineri, 19 Octombrie 2018, ora 15:55
Ai investit timp si bani in construirea unui website ca la carte? Eforturile tale au fost in zadar daca website-ul nu devine un motor de venituri pentru business-ul tau, acest lucru fiind posibil doar daca genereaza trafic de calitate, targetat pe utilizatorii care cauta produsele si serviciile tale.
Una din cele mai eficiente metode de a atinge acest obiectiv este prin intermediul optimizarii SEO, care iti ajuta site-ul intr-un mod organic sa ocupe pozitii de top in Google pe cuvintele cheie specifice business-ului tau online.
SEO este un proces complex care presupune atat creativitate cat si skill-uri tehnice, motiv pentru care antreprenorii online apeleaza, cel mai adesea, la o agentie SEO profesionista.
Dar cum poti fi sigur ca ai facut o alegere corecta, avand in vedere competitia din acest domeniu? Mai exact, cum poti sti ca ai ales o agentie profesionista si nu una neserioasa?
Adevarul este ca o agentie SEO care stie ce face iti poate aduce pozitii mai bune in Google, mai mult trafic de calitate si potentiali clienti, in timp ce o agentie SEO neprofesionista poate face mai mult rau site-ului tau, distrugandu-ti si ultima farama de vizibilitate online pe care o aveai.
SEO este un domeniu care evolueaza constant, intr-un ritm accelerat, asadar trebuie sa te asiguri ca investesti in serviciile unei agentii SEO care iti aduc rezultate pozitive, prin tehnici eficiente si de actualitate.
O greseala frecvent intalnita printre marketeri este a crede ca SEO... mai mult
Joi, 09 Noiembrie 2017, ora 18:30
1Promovarea online reprezinta solutia ideala pentru a va creste notorietatea si portofoliul de clienti cu un buget redus. O modalitate eficienta de promovare este reprezentata de SEO, tehnici prin site-ul este optimizat on page si off page pentru a ajunge pe prima pagina in Google.
Serviciile SEO sunt o importanta componenta a strategiei de marketing, deoarece acestea contribuie la cresterea gradului de vizibilitate al unui site in cadrul diverselor motoare de cautare, in special Google si contribuie semnificativ la cresterea traficului pe website si implicit a vanzarilor online. Clasarea unui site web pe prima pagina in Google va genera numeroase lead-uri materializate in vanzari.
Specialistii SEO utilizeaza tehnici testate prin care obtine o pozitionare cat mai buna in paginile de rezultate. Initial este necesar sa se realizeze un audit, prin care se identifice probleme site-ului. In cazul in care acesta este penalizat are nevoie de o strategie de SEO detox.
Este necesar sa intelegem comportamentul de cautare in functie de grupul tinta ales, sa ne cunoastem produsele sau serviciile oferite si sa facem o analiza a cuvintelor cheie relevante pentru ceea ce oferim.
Implementarea de servicii SEO aduce cu sine o serie de beneficii precum vizibilitatea sporita, credibilitate, noi colaborari profesionale si profit crescut pe termen lung.
Raportul cost-eficienta, este foarte bun deoarece prin aceasta metoda de promovare se targeteaza direct cererea, oamenii cand au... mai mult
Joi, 22 Decembrie 2016, ora 12:23
Pentru a educa si incuraja companiile din Romania sa investeasca in strategii SEO, E-Advertising a ridicat standardul privind aplicarea strategiilor pentru optimizarea motoarelor de cautare, astfel incat serviciile oferite sa beneficieze de transparenta la cel mai inalt nivel.
SEO - un concept slab inteles in randul companiilor romanesti
Conceptul de SEO sau optimizarea motoarelor de cautare poate este deseori inteles vag, fiind privit de catre antreprenori ca fiind o serie de procese prin care site-urile web pot fi facute mai atractive pentru motoarele de cautare prin intermediul manipularii algoritmilor utilizati de Google care determina ierarhia rezultatelor sale.
Contrar perceptiilor, Google functioneaza pe baza unor algoritmi logici, respectiv procese foarte complexe. In majoritatea cazurilor, furnizorii de servicii SEO se bazeaza exclusiv pe rezultate orientate spre publicitate, respectiv spre castigarea clientilor.
Spre deosebire de astfel de situatii, mecanismul de functionare din cadrul E-Advertising beneficiaza de o abordare diferita, dedicandu-si intreaga activitate clientilor astfel incat acestia au garantia obtinerii celor mai eficiente rezultate intr-un mod cat mai transparent.
E-Advertising - promotor al transparentei in strategiile SEO aplicate
Website-ul E-Advertising prezinta specificul metodologiei utilizate, prezentand exact ce va face compania in numele clientilor, incluzand aici analize asupra comportamentului de cautare al... mai mult
Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 15:13
1