Produsele bio sunt una din tendintele ultimilor ani si multi producatori se folosesc de aceasta umbrela de marketing pentru a-i castiga pe clienti. Nu si Marius Macarescu, un antreprenor recent intrat in aceasta industrie, dar care pretuieste calitatea mai mult decat orice cuvant pompos.
Afacerea sa poarta numele Profructta si a luat nastere dupa un concediu in Franta, cand a realizat ca si in Romania se pot face delicatese, intocmai ca peste hotare.
Dupa cativa ani de cercetare, documentare si investitii, iata ca in 2014 lansa prima productie de suc de mere 100% natural direct pe rafturile hypermaketului Cora.
Cand vine vorba despre viitor, antreprenorul aflat deja la cea de-a treia reusita in afaceri este extrem de realist. "Nu vom refuza cresterea, dar vrem sa nu ne ia pe nepregatite si apoi sa trebuiasca sa dam inapoi", spune acesta.
Un lucru e cert, estimeaza o cifra de afaceri de 150.000 de euro in 2015, iar intre timp incearca sa gaseasca un echilibru cat mai bun intre planurile personale si cele profesionale.
"Suntem din Campulung Muscel, zona montana, unde putem sa evadam in natura cu bicicletele sau ATV-urile. Pentru noi, vacantele inseamna sapte zile pe an in Grecia si city break-uri in orase din Europa", spune Marius Macarescu, intr-un interviu acordat Business24.
Haideti sa vorbim, pentru inceput, despre dumneavoastra ca antreprenor. Primul pas in in aceasta lume l-ati facut in 2000, cu o societate de colectari debite. De ce ati ales tocmai... mai mult
Joi, 31 Decembrie 2015, ora 00:00
2Doi tineri arhitecti pasionati de alimentatia sanatoasa si-au propus sa le puna la dispozitie romanilor sucuri naturale proaspete si sanatoase, intr-un concept inedit pe piata din Romania, dar care le poate garanta succesul.
Este vorba despre Ruxandra Micu (24 de ani), designer grafic si blogger culinar, studenta la arhitectura, si arhitectul Costin Nita (28 de ani), creatorii afacerii Vagonul cu Sucuri.
Cei doi vor sa-i invete pe romani sa se hraneasca mai sanatos si sa consume sucuri naturale din fructe si legume, in locul celor acidulate si pline de coloranti si conservanti.
Cum a pornit mica lor afacere de raspandit sanatate? Aflam dintr-un interviu acordat Business24.
In primul rand as vrea sa ne spuneti cateva cuvinte despre dumneavoastra, cei doi initiatori ai proiectului Vagonul cu Sucuri.
Suntem doi tineri arhitecti pasionati de tot ce inseamna o alimentatie sanatoasa. Pe langa arhitectura, am lucrat si in domenii precum urbanism (Costin) si design grafic/web si blogging (Ruxandra).
Desi arhitectura si sucurile naturale par a nu avea nimic in comun, pentru noi lucrurile au stat altfel! Sucurile naturale de fructe si legume au reprezentat un ajutor de nadejde in timpul perioadelor solicitante petrecute lucrand la proiecte de arhitectura. Am realizat atunci cat de importanta este o alimentatie sanatoasa si am decis sa facem cunoscut acest lucru cat mai multor persoane.
Cum s-a nascut ideea Vagonul cu Sucuri?
Noi credem ca totul sa intampla cu... mai mult
Joi, 24 Decembrie 2015, ora 00:00
1