Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat marti producatorul de cosmetice.
Directorul general al companiei, Mircea Turdean, a declarat intr-un comunicat ca Farmec va continua in acest an investitiile in modernizarea sectiilor de productie, a laboratoarelor si in dezvoltarea sistemului propriu de distributie, dar si in cercetare si inovare la nivelul portofoliului de produse.
"De asemenea, vom investi puternic in cresterea prezentei noastre la export, cu precadere in tari din zona Europei Centrale si de Est", a aratat Turdean. Potrivit unor declaratii anterioare, planurile Farmec pana in 2015 sunt ca 50% din productie sa mearga la export.
In prezent, compania livreaza produse cosmetice in 45 de tari, printre care Ungaria, Polonia, Spania, Italia, Grecia, Ucraina, Japonia, Coreea de Sud, Emiratele Arabe si Kuweit.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 121 de milioane de lei, cu 10% mai mare fata de 2011, pentru acest an fiind estimata o crestere similara.
Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice si are circa 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital. mai mult
Marti, 14 Mai 2013, ora 11:51
Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse, a anuntat luni compania.
Unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a unei game noi de cosmetice, cu o formula bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de goji, potrivit unui comunicat al Farmec.
Si pentru restul anului Farmec mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se pe vanzarile de pe piata locala si pe extinderea pe piete externe.
Anul trecut compania a avut potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor afaceri de aproape 111 milioane de lei si un profit de 8,3 milioane de lei, indicatori in crestere fata de anul anterior, cand Farmec a raportat afaceri de 95,9 milioane lei si un rezultat net de 5,1 milioane de lei. mai mult
Luni, 27 August 2012, ora 11:08
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009, a anuntat marti compania, transmite NewsIn. "Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3 %, fata de 23% la inceputul anului, in timp ce cota valorica, pe acelasi segment, a crescut cu doua puncte procentuale, la 18,8%, in perioada martie-aprilie 2010", potrivit companiei.Cresterea a fost sustinuta de reinventarea brandului Gerovital odata cu lansarea gamei revolutionare Gerovital H3 Evolution, care a fost foarte bine primita de piata, dar si de vanzarile produselor AslaVital.Totodata, in primele patru luni ale anului 2010, brandul Gerovital si-a consolidat pozitia de lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 13,8%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota cantitativa de 15,5 %.
In categoria produselor body care, Farmec este lider de piata pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 18,9%."Am incheiat primele sase luni pe plus, principala noastra resursa de crestere fiind dezvoltarea constanta de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi.
Pentru a doua jumatate a anului, pregatim alte lansari si o campanie de... mai mult
Marti, 27 Iulie 2010, ora 11:59