evoMAG aniverseaza 15 ani si creste cu 40% capacitatea depozitului, intr-un proces de extindere pe verticala. Decizia de extindere a capacitatii depozitului a fost luata pe fondul majorarii
Vanzarile la masinile de preparat paine au crescut, in ultima luna, cu 70%, in timp ce la purificatoarele de aer saltul a fost de peste 50%, bugetul mediu alocat de romani pentru astfel de achizitii
Ecosistemul de peste 50.000 de useri care genereaza lunar peste 50.000 vanzari online si 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma inregistrand continuu tot traficul si toate
SafeDrive, unul dintre startup-urile admise in programul de pre-accelerare MVP Academy, a fost medaliat cu aur in cadrul galei Edison Awards care a avut loc recent la New York.
Magazinul online evomag.ro estimeaza in perioda campaniei de reduceri Black Friday, care va avea loc intre 21 si 23 noiembrie, vanzari de aproximativ doua milioane de euro si aproximativ 20.000 de
Magazinul online evoMAG tinteste anul acesta o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, in crestere cu cel putin 30% fata de vanzarile inregistrate in 2013, avans superior evolutiei pietei
Mihai Patrascu, CEO evoMAG, sustine ca puterea de cumparare a scazut anul acesta si va continua sa scada si anul viitor. "Va fi astfel nevoie anul viitor de mai multa munca pentru a ajunge aceleasi
Dupa ce au fost inregistrate vanzari record cu ocazia campaniei de reducere Black Friday, si valoarea medie a comenzilor romanilor a crescut fata de anul trecut, conform datelor raportate de
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Piata comertului electronic din Romania nu este matura, ceea ce determina marii jucatori de profil sa nu fie interesati de investitii pe piata locala, sustine Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro, intr-un
Noul Consiliu de Administratie al DOMO Retail are ca obiective intarirea pozitiei companiei in piata si stabilirea strategiei de dezvoltare pentru urmatorii ani, in vederea atingerii pozitiei de
Foarte multe companii mici si mijlocii din Romania au inceput sa-si faca publicitate prin intermediul retelei Facebook. Reclamele sunt targetate si apar in functie de activitatea pe care o are