Daniel Guzu detine brandul Duraziv, promoveaza cultura bio prin brandul "Ana are" si isi petrece cea mai mare parte din timp la Panciu, unde isi dezvolta propria productie viticola.
Desi pare ca tot ce-i intra in mana ii si reuseste, antreprenorul recunoaste ca nu este in totalitate asa: "Am investit in imobiliare, dar nu am rezonat cu domeniul", spune acesta.
Omul de afaceri vorbeste pentru Business24 despre primii sai pasi in business, facuti imediat dupa terminarea facultatii, in 1994.
Atunci, impreuna cu un prieten, a investit 1.500 de marci intr-un un mic atelier, care a suferit multe transformari de-a lungul timpului si a ajuns, in 2014, la o cifra de afaceri de circa 80 de milioane lei, cu peste 180 de angajati.
Anul acesta promite ca se va concentra pe sectorul rezidential, tinand in acelasi timp "de mana" cea mai mica dintre afacerile sale: viile Panciu.
"Relaxarea pentru mine inseamna ferma de la Panciu. Unii ii spun business, eu ii spun pasiune, iar atunci cand iti place ce faci, oboseala nu mai are loc", spune Daniel Guzu, proprietarul Duraziv, intr-un interviu acordat Business24.
Spuneti-ne mai multe despre aceasta decizie de a porni pe cont propriu, in anii '90. Ce v-a determinat? De ce ati ales acest domeniu?
Am pornit un mic atelier impreuna cu un coleg de grupa, cu un capital initial de 1.500 de marci germane, bani imprumutati de la un prieten.
Produceam antigel si lichid de frana. Lucram intr-un subsol, scriam de mana etichetele,... mai mult
Sambata, 14 Februarie 2015, ora 00:00
1Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta o crestere a cifrei de afaceri cu 34% in 2011, pana la 18 milioane de euro, dupa ce compania isi bugetase initial un avans al afacerilor de 25%, tinta revizuita pana la 30%, ca urmare a vanzarilor din primul semestru din 2011
Vanzarile de vopseluri au fost duble fata de cat se astepta compania initial. La sfarsitul anului, aceasta divizie a totalizat venituri de 2 milioane de euro, respectiv 11,5% din business.
Pe segmentul de adezivi cresterea valorica a fost de 35%, insa ca volum s-a inregistrat un avans de 40%. Adezivii reprezinta o treime din vanzarile totale ale companiei.
"Compania Duraziv a reusit ca in doi ani sa-si dubleze valoarea cifrei de afaceri. La sfarsitul anului 2009 compania raporta vanzari totale de 9 milioane de euro. In 2010, business-ul a crescut cu 50%, pana la 13,5 milioane de euro. In acest moment, valoarea totala a veniturilor este de 18 milioane de euro", se arata in comunicat.
Duraziv este activa pe trei segmente de baza, activitatea companiei fiind structurata pe trei divizii, respectiv profile metalice, adezivi si vopsele. mai mult
Luni, 20 Februarie 2012, ora 11:23