La doar 22 de ani, Dana Nae Popa isi croia singura propriul drum in lumea afacerilor, direct de pe bancile facultatii. Chiar daca i-a fost greu sa le explice parintilor de ce nu s-a angajat dupa facultate, tanara nu s-a dat batuta, iar astazi conduce o agentie de media si publicitate cu afaceri de peste 1 milion de euro.
A crescut odata cu criza, s-a maturizat odata cu digitalizarea si a infruntat toata instabilitatea mediului de afaceri romanesc, depasind chiar si granitele tarii cu proiectul sau. Si vine cu o lectie de care multi tineri ar trebui sa tina cont: Experienta nu e totul!
"Nu am pornit agentia in stilul clasic, cu business plan si niste obiective clare de business. Iar la 22 de ani nu ai experienta necesara de a pune corect in practica teoria invatata la facultate. Am pornit din dorinta de a crea un loc in care lucrurile sa se intample altfel, cu drag de meseria noastra, cu etica si focus pe lucrul bine facut si pe oameni, fie ca sunt colegi, clienti sau consumatorii pentru care realizam campanii. Mereu am stiut ca e loc de mai bine, de aceea ne-am concentrat mereu sa ne ducem munca la urmatorul nivel", spune Dana Nae Popa, fondatoarea agentiei pastel, intr-un interviu acordat Business24.
Cum ati intrat in lumea afacerilor si cat ati investit in ideea pe care ati avut-o?
Povestea mea profesionala a inceput inca din primul an de facultate, cand am avut primul job in marketing si am descoperit acest domeniu. Apoi au urmat alte doua joburi de... mai mult
Marti, 06 August 2019, ora 17:30