In situatii precum cea de fata, in care omenirea e nevoita sa ia o pauza de la activitatile de zi cu zi, companiile sunt puternic influentate de schimbarile din piata.
Daca ai o afacere in imobiliare sau tocmai erai pe punctul de a-ti deschide una, cu siguranta iti faci griji pentru efectele crizei medicale.
Varianta de a renunta la afacerea ta nu iti surade, asa ca tot ce poti face este sa gasesti o solutie care sa iti ofere un plus de stabilitate.
Te intrebi care este cea mai sigura alternativa? Raspunsul este simplu: incheierea unui parteneriat cu o companie solida si cunoscuta pe piata imobiliarelor.
Ce avantaje ai ca agentie imobiliara din franciza RE/MAX
Indiferent de contextul socio-economic, a face parte dintr-o franciza de succes, cum este RE/MAX Romania, este in sine un avantaj pentru orice antreprenor. Intr-o perioada dificila, apartenenta la un grup de renume iti ofera sansa de a trece mai usor prin momentele delicate, bazandu-te pe un partener de incredere.
Iata care sunt avantajele pe care ti le aduce colaborarea cu RE/MAX:
Validare rapida in randul partenerilor de afaceri si incredere crescuta din partea potentialilor clientiIndrumare constanta si acces la resursele RE/MAX, pe zona de marketing, business development, tech si juridicRecunoastere in piata de imobiliare si tranzactii mai simplu de finalizatStabilitate si grad sporit de siguranta, mai ales intr-o perioada de criza. Asocierea cu un brand puternic este esentiala pentru... mai mult
Joi, 02 Aprilie 2020, ora 16:30
Antreprenorii care doresc sa-si deschida o franciza in Romania o pot face in curand, intrucat se apropie data lansarii oficiale a noii editii Start-Up Nation 2020. Asadar, daca planuiai sa-ti deschizi propriul business in Romania, anul acesta vine cu cele mai bune premise pentru tine, dar si cu insight-uri noi privind trendurile actuale.
In trend la categoria celor mai profitabile francize in Romania din anul 2020, sunt, printre altele, centrele de infrumusetare.
Un exemplu de franciza eligibila este Nomasvello, cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume, cu 1.200 de saloane deschise la nivel international.
Totusi, inainte de a face primii pasi pentru inscrierea in program, documenteaza-te cu privire la modificarile aduse noii editii.
Afaceri la cheie predate antreprenorilor cu Start-Up Nation 2020
Romanii sunt tot mai deschisi la ideea de afacere proprie, motiv pentru care si numarul celor inscrisi in Start-Up Nation a crescut cu fiecare editie. Cresterea este cu atat mai mare in randul celor care vor sa isi deschida o franciza, care este in sine o afacere predata "la cheie", cu echipamente complete de lucru, know-how, reputatie, marketing national si consultanta permanenta.
Cand se lanseaza Start-Up Nation, editia 3?
Lansarea oficiala a noii editii Start-Up Nation 2020 urmeaza sa aiba loc in primul trimestru al acestui an, potrivit Ministrului Economiei. Desi primul termen al lansarii programului a fost finalul anului 2019, schimbarea... mai mult
Luni, 10 Februarie 2020, ora 13:34
La 6 ani de la momentul in care cel mai cunoscut brand de biciclete din Romania, Pegas, a fost readus la viata, acesta trece intr-o noua etapa si lanseaza oficial, odata cu cel de-al saptelea magazin propriu, la Constanta, si sistemul de franciza.
Intre 5.000 si 25.000 de euro este investitia intr-o franciza Pegas, in functie de dotarile dorite in magazin, incepand cu mobilierul standard si incheind cu partea de entertainment.
"Dupa o analiza temeinica a proceselor de management, operationale, financiare, a resurselor umane si a nevoilor de marketing, am elaborat un pachet complex de franciza care cuprinde inclusiv manualul operational, cu proceduri si reguli clare de organizare a afacerii. Fiind vorba de o afacere care, de regula, are un puternic accent sezonier, am creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului", sustine Mircea Coman, consultant francize PROFIT system in Romania.
Mai exact, francizatul va avea posibilitatea sa dezvolte business-ul si in afara serviciilor din magazin. In functie de tipul de clienti carora se adreseaza, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru inchiriat sau vanzari online.
"Specificitatea magazinelor noastre este ca ne concentram pe vanzarile directe, fata in fata. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vanzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta... mai mult
Luni, 16 Iulie 2018, ora 17:45
Pe fondul dorintei de a deschide o afacere, multi merg pe ideea mai simplista, de franciza. Exista astfel un brand deja consolidat, un plan de afacere bine pus la punct si o definitie in cele mai mici detalii a activitatii.
Sistemul este unul de tip win-win, intrucat proprietarul isi extinde business-ul, oferind sansa altor intreprinzatori sa conduca afacerea din diverse locatii.
De partea cealalta, cel care preia o franciza, are la randu-i sansa de a conduce o afacere, cu o investitie echilibrata, avand deja avantajele oferite de un business testat, profitabil si al carui nume este cunoscut de publicul larg.
O astfel de metoda nu este una noua pe piata, insa se pare ca este mai populara ca oricand. Asta pentru ca poate fi o alternativa mai putin costisitoare decat daca ai porni pe cont propriu de la zero.
Francize sunt multe pe piata de profil. Astazi facem cunoscuta povestea brand-ului Fredy, un nume prietenos ce gazduieste o patiserie cu produse de cea mai buna calitate.
Fredy, de la inceputuri
Afacerea a debutat in anul 2010, cand a fost deschis primul punct de lucru Fredy, prima patiserie, in parcarea unui centru comercial sucevean. Pentru ca s-a mizat pe calitate, prospetime, precum si pe retete delicioase si variate, publicul a apreciat patiseria la cote inalte.
Popularitatea brand-ului a crescut, iar asta a dus la o dezvoltare continua. In prezent, Fredy detine 6 puncte de lucru, retea de distributie proprie si, bineinteles, produse de calitate... mai mult
Joi, 25 Ianuarie 2018, ora 16:23
Franciza ramane o alternativa valabila pe timp de criza, pentru antreprenorii care dispun de un capital si au curajul sa investeasca. Domeniile cele mai avantajoase sunt retailul, fast food si, mai nou, educatia, spun specialistii.
Miscarile facute de branduri cu greutate la nivel international, precum Metro si Subway confirma potentialul francizelor.
Pe timp de criza merg foarte bine francizele din retail, spune Lucian Pop, consultant de business, exemplificand prin franciza "La 2 Pasi", a grupului Metro.
"Este o franciza de retail, care a prins. Multe magazine au ales acest tip de franciza, mai ales ca taxa nu este foarte mare, ridicandu-se la maxim 700 de lei pe luna. Cu acesti bani se acopera distribuirea de materiale promotionale.
In plus, cei care intra in franciza primesc si consultanta, referitoare la amenajarea magazinului si la stocul de produse. Nu in ultimul rand, beneficiaza de facilitati fiscale, cand achizitioneaza marfa. Mai mult, cei de la Metro asigura si transportul cand acest lucru se impune", explica Pop.
Metro Cash&Carry Romania a lansat in martie primul proiect de franciza pe piata locala, numit La Doi Pasi, adresat celor 70.000 de jucatori din comertul traditional, o piata estimata la peste opt miliarde de euro.
Mai mult de 200 de magazine au raspuns pozitiv initiativei si in prezent aproximativ 100 sunt deja deschise. Magazinele deschise in franciza de Metro Cash&Carry au in medie 70 de metri patrati, iar reamenajarea unui... mai mult
Vineri, 15 Martie 2013, ora 09:15
Francizele sunt afaceri recomandate pentru antreprenorii fara experienta, datorita brandului puternic si al retetei testate.
Cu toate acestea, investirea banilor intr-o astfel de formula nu iti garanteaza succesul. Pentru a deveni profitabila, afacerea are nevoie de investitii, de timp si de o minte priceputa.
Criza economica a crescut apetitul pentru antreprenoriat, in urma scaderii numarului de locuri de munca, iar afacerile mai sigure, precum francizele, au avut intaietate, potrivit CNBC.
Numarul francizatilor a crescut in SUA cu 1,9% in 2012, la aproape 750 de mii, potrivit International Franchise Association. Chiar daca nu a atins inca nivelul de dinainte de criza, se asteapta o revenire pe acest sector.
"Chiar si o crestere modesta in acest sector reprezinta o veste buna pentru economie, in conditiile in care francizele sustin 12% in forta de munca a SUA", a declarat Steve Caldeira, presedinte IFA.
Unul din sfaturile pe care Joel Libava le ofera in cartea sa, "Cum sa isi deschizi o franciza", este ca persoanele interesate sa intre intr-o astfel de afacere trebuie sa petreaca cel putin o zi in compania proprietarului francizei cu care doreste sa colaboreze, pentru a afla daca este intr-adevar ceea ce i se potriveste si daca in cele din urma, corespunde asteptarilor sale.
Iata cateva tipuri de franciza care se vor bucura de succes:
Francize de resurse umane
Deocamdata, nimeni nu face ingajari, insa criza economica se va termina la un moment... mai mult
Miercuri, 29 Februarie 2012, ora 08:05
Atunci cand un antreprenor ia decizia de a deveni francizat, trebuie sa fie constient ca independenta lui in operarea francizei este limitata, deoarece acum face parte dintr-o organizatie mai mare.Asta inseamna ca de fiecare data cand va vrea sa ia anumite masuri sau sa faca orice schimbare de planuri, cum ar fi de exemplu schimbarea culorii brandului francizei, va avea mai intai nevoie de aprobari. Francizatii sunt incurajati sa-si exprime personalitatea fara sa schimbe baza brandingului. Vestea buna este ca exista mai multe modalitati prin care antreprenorii isi pot exprima creativitatea si se pot bucura in continuare de toate beneficiile care vin odata cu statutul de francizat. Cheia este sa obtii din timp aprobarea francizorului, astfel incat sa ai parte de sprijinul lui. Francizorii isi doresc sa includa cele mai bune practici de operare a unei francize. Insa daca te decizi sa faci modificari in secret si daca nu este in interesul organizatiei, risti sa-ti deteriorezi relatia cu francizorul. Incearca sa vezi relatia dintre tine si francizor ca fiind una de parteneriat, iar francizorul o va percepe in aceeasi maniera. Ofera produse specifice regiunii in care activezi De exemplu, cand Yogurtini, un restaurant din Arizona in care se comercializau iaurturi inghetate a fost inaugurat, proprietarul a decis sa ofere o varietate de arome, cum ar fi cele de ceai verde sau acai, precum si toppinguri de ciocolata si jalapenos. Astfel, francizatii ar trebui sa ofere arome... mai mult
Luni, 06 Decembrie 2010, ora 17:02
Deschiderea unui afaceri in sistem de franciza sau a unei afaceri cu totul noua este una din dilemele celor care isi permit o "aventura" antreprenoriala, in plina criza.Inainte de a lua o decizie, cantareste foarte bine avantajele si dezavantajele pe care le implica cele 2 tipuri de afaceri.
Cauti o franciza? Intra in Directorul de Francize Bloombiz.roProduseleAtunci cand cumperi o afacere la cheie, ai avantajul unei marci deja cunoscuta pe piata de potentialii clienti.In schimb, promovarea produselor proprii poate dura ani de zile, pana sa intre in atentia unui numar important de clienti.Publicitatea Succesul afacerii tale depinde de cele mai multe ori de suma pe care esti dispus sa o investesti in publicitate. Unii francizori ofera, in cadrul pachetului platit, si promovarea francizatului.Independenta In momentul in care te hotarasti sa deschizi o afacere de tip franciza trebuie sa fii constient ca independenta ta in operarea francizei este limitata.Trebuie sa respecti reguli stricte de productie, distributie, prestare de servicii, impuse de francizor prin contractul de franciza.O afacere pe care o pui singur pe picioare iti da libertate deplina in alegerile de business.Taxele Francizatul trebuie sa plateasca un procent din profit francizorului pentru dreptul de a comercializa produsele sau serviciile sale pe piata. Costurile de pornire De cele mai multe ori francizorul iti va cere o taxa de intrare in retea. La acestea se adauga costurile de demarare a afacerii, care... mai mult
Miercuri, 07 Iulie 2010, ora 17:40
Daca vrei sa cumperi o afacere la cheie si te afli in plin proces de selectie, trebuie sa gasesti rapunsurile la cateva intrebari-cheie, pentru a te asigura ca franciza aleasa este cea potrivita, informeaza expertii citati de Entrepreneur.com.Iata cateva din cele mai importante intrebari care sa te ghideze in alegerea francizei.
Care sunt sansele de succes ale unei francize?
Cand achizitionezi o franciza, ceea ce ar trebui sa primesti este un sistem pregatit sa faca profit.
Conventia pe care o stabilesti cu francizorul presupune ca el te va invata tot ce ai nevoie sa stii pentru a avea success, iar tu ii vei urma indicatiile.
Evalueaza programele de training oferite de francizor pentru a te asigura ca sunt acoperite toate segmentele afacerii.
Vei avea sustinere constanta?
Dupa deschiderea francizei, vei avea nevoie de sustinere pentru a face fata tuturor problemelor care apar in calea unui antreprenor.
Francizorul trebuie sa fie pregatit sa asigure asistenta si instruire si dupa ce afacerea a fost pusa pe picioare.
Cat de bun este programul de marketing?
O franciza profitabila va oferi sprijin pe partea de marketing atat la inceput cat si pe parcursul afacerii, pentru a aduna un numar important de clienti.
Programul initial de marketing trebuie sa aduca o baza de clienti, care se va solidifica cu ajutorul campaniilor de marketing, derulate pe parcursul afacerii.
Ce profit poate aduce?
Unele companii isi publica informatii despre castiguri in documentul de instiintare... mai mult
Miercuri, 16 Iunie 2010, ora 09:50