Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.
Optimizarea SEO versus AdWords - de partea careia se afla profitul?
Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.
Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?
SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?
Cand se doresc rezultate consecvente. Atat indexarea optima a magazinelor complexe, cat si urcarea in pozitiile din SERP au nevoie de mult timp. Cu toate acestea,... mai mult
Vineri, 09 Noiembrie 2018, ora 16:15
Primii vizitatori trebuie sa ajunga pe site-ul tau in mod natural, din motorul de cautare. In momentul in care observi interesul oamenilor pentru site-ul afacerii tale, abia atunci merita sa investesti in seo si marketing online.
Mara Ababei, Digital Consultant & Co-founder 57Studio iti explica de ce ai nevoie de un specialist in promovarea online, care sunt diferentele intre o campanie Google AdWords si o colaborare de promovare cu un alt site, dar si care sunt riscurile la care te expui cand incerci singur sa iti controlezi expunerea in online.
In plus, "pentru o persoana care vine din mediul de business, cunostintele de digital sunt prea tehnice si timpul folosit pentru intelegerea lor ar putea fi folosit mai eficient de antreprenor in a face ceea ce stie mai bine, sa-si creasca businessul", spune Mara Ababei, intr-un interviu acordat Business24.
Ababei este, de curand, si profesor in cadrul seminariilor de comunicare MarComm Pills, in cadrul carora impartaseste din cunostintele sale managerilor care vor sa faca mai multe pentru compania lor.
"Am ales sa particip la Marcomm Pills pentru ca imi place foarte mult ceea ce fac. A lucra cu companii, pentru a le creste businessul prin marketing de performanta, este o provocare plina de satisfactii.
Fac campanii de peste patru ani si simt ca a venit momentul de a da mai departe un pic din experienta dobandita", mai spune specialistul.
La ce nivel credeti ca se afla micile afaceri din Romania in ceea ce... mai mult
Luni, 07 Aprilie 2014, ora 14:32
FCR Media On Line - Pagini Aurii Romania - a devenit Partener autorizat Google AdWords pentru IMM-uri in Romania (Google AdWords Premier SME Partner).
FCR Media On Line, compania care detine brand-ul Pagini Aurii in Romania, a incheiat o alianta strategica cu Google™, devenind astfel Partener autorizat Google AdWords™ pentru IMM-uri in Romania.
Astfel, FCR Media isi intareste pozitia de aliat al companiilor in publicitatea online, largindu-si aria de consultanta si management al publicitatii pe internet, ajutand si mai mult companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile, prin promovare si prezenta prioritara in Google ™, cat si pe motorul de cautare www.paginiaurii.ro.
"Prin acest parteneriat, FCR Media On Line devine Partener autorizat Google AdWords™ pentru IMM-uri in Romania, oferind posibilitatea companiilor mici si medii sa obtina o mai mare vizibilitate online prin intermediul platformei de publicitate Google AdWords™. Clientii Pagini Aurii, dar nu numai, au la indemana de acum cel mai performant instrument de publicitate online, campaniile Google AdWords™. Reprezentantii nostri certificati sunt in masura sa ofere cele mai bune practici pentru creearea si gestionarea campaniilor AdWords™ generand mai mult trafic pe site-urile companiilor si implicit cresterea numarului de potentiali clienti a acestora", a declarat Mihai Cristea, Director General al FCR Media On Line.
Informatii complete despre serviciile & tarifele Campaniilor Google... mai mult
Luni, 03 Martie 2014, ora 13:49
Afacerile romanesti care au decis deja sa isi extinda activitatea in mediul online resimt influenta puternica pe care motorul de cautare Google o are asupra vanzarilor.
Studiile recente arata ca 59% dintre cumparaturile efectuate online in Romania au inceput pe Google, cu o cercetare a ofertelor disponibile. Datorita acestui comportament al consumatorilor, a crescut si interesul retailerilor online pentru solutii de promovare pe Google, precum Pay-Per-Click (PPC) si Search Engine Optimization (SEO), acestea fiind de multe ori incluse in strategia de marketing online.
In acest context va fi organizat SEM Days, cel mai important eveniment dedicat solutiilor de SEO si PPC, ce va avea loc pe 18-19 septembrie. Cu aceasta ocazie, 300 de profesionisti in marketing si manageri de magazine online vin sa cunoasca specialisti SEM, locali si internationali, pentru a afla cum isi pot creste vizibilitatea in mediul online si, implicit, vanzarile.
METRO, un exemplu de succes in domeniul afacerilor online
METRO Cash & Carry Romania este unul dintre jucatorii care au tinut cont de tendintele din mediul online, lansand, in 2012, un portal de e-Commerce care se adreseaza companiilor: METRO Magazin Online. Intrarea pe noul canal a adus companiei o crestere atat la nivelul numarului de clienti, cat si la nivelul frecventei de cumparare.
"Obiectivul METRO este sa realizeze o comunicare integrata pe toate canalele de marketing (online+offline), care sa ofere clientului patru... mai mult
Joi, 12 Septembrie 2013, ora 11:10
Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a initiat, in luna iunie, un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii online a acestora, a anuntat, marti, compania.
Astfel, Romtelecom Business Solutions isi extinde aria de expertiza, devenind un consultant in publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.
"Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect.
Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale - Romtelecom se ocupa de restul", se arata in comunicat.
O echipa dedicata Romtelecom, formata din profesionisti, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
"Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidandu-si astfel... mai mult
Marti, 04 Iunie 2013, ora 14:33
Google a lansat oficial AdWords pentru video, serviciul de publicitate fiind disponibil prin intermediul Youtube.
Serviciul va permite companiilor mici sa isi promoveze produsele prin campanii video online si sa isi gestioneze aceste campanii, primind rapoarte exacte privind numarul de vizualizari sau numarul de abonari. Adwords pentru Video este ultima "lovitura" pe care Google o da "pe terenul" publicitatii, potrivit Business Insider.
Adwords pentru Video va permite publicitarilor sa creeze si sa-si administreze campaniile video, sa stabileasca bugetulsi sa plateasca doar cand un utilizator le vizualizeaza reclama video.
Acum cateva saptamani, cand produsul a fost nauntat, directorii Youtube au vorbit despre Adwords pentru Video ca despre un serviciu care va genera venituri la fel de mari precum motorul de cautare Google. Doar timpul va decide. mai mult
Luni, 23 Aprilie 2012, ora 21:19
Varianta in limba engleza a cuvintelor "asigurare", "imprumuturi si "ipoteca" sunt cuvintele-cheie cu cele mai mari costuri pe clic in Google, potrivit unui studiu realizat o firma de consultanta pentru Google AdWords, serviciu care aduce 97% din veniturile totale anuale ale gigantului. Google a castigat 33,3 miliarde de dolari in 2010.Studiul realizat de Wordstream a ierarhizat primele 20 de cuvinte in limba engleza cu cel mai mare cost pe clic, iar locul 1 a fost ocupat de cuvantul "asigurare".Urmatorul in top s-a clasat cuvantul "imprumuturi", urmat de "ipoteca", "avocat", "credit", "doneaza", "diploma", lista finalizandu-se cu expresii de ordin medical: "reabilitare", "tratament", "sange".
© 2011 WordStream, Inc. mai mult
Duminica, 31 Iulie 2011, ora 12:58
Cei mai multi utilizatori stiu ca Google Adwords, precum si celelalte servicii de advertising bazate pe cuvinte cheie, functioneaza ca o licitatie. In practica, lucrurile nu sunt chiar asa de simple. Ridicarea "scorului de calitate" al anunturilor tale iti va aduce mai multi vizitatori, pe bani mai putini.In mod normal, daca o companie care si-a bugetat actiunile pe Google Adwords cu 50.000 de dolari pe an se afla in competitie cu companii care au bugete de cateva ori mai mari, atunci cea dintai nu va avea nicio sansa in a achizitiona cuvintele si frazele cheie pe care le tinteste.De fapt, "bid"-ul pe un cuvant cheie nu este o licitare propriu-zisa. Google atribuie fiecarei reclame un scor de calitate, un numar de la 1 la 10, care reflecta cum crede Google ca vor fi primite reclama si pagina spre care duce aceasta de catre useri. Un scor de calitate mai mare inseamna sanse mai mari sa primesti bid-ul pe un anumit cuvant cheie. "Dublarea scorului de calitate inseamna ca va trebui sa platesti jumatate din suma, pentru a obtine aceleasi clickuri", explica unul dintre evanghelistii Google.Iata cateva sfaturi de crestere a scorului de calitate. Nu rula reclame pe care userii nu vor da clickGandirea de tipul "sa punem o reclama oarecare, sa vedem daca userii dau click" se poate dovedi o greseala. Rata de click-uri este una din componentele principale, atunci cand se calculeaza scorul de calitate. Divide et imperaUnii clienti Adwords au obiceiul de a folosi cateva sute de... mai mult
Vineri, 24 Septembrie 2010, ora 15:31
In numai doua luni, British Petroleum si-a marit bugetul de search advertising de la 57.000 de dolari pana la 3,6 milioane de dolari, potrivit unor documente Google care au incaput pe mainile jurnalistilor de la Advertising Age. Sumele atrase de motorul de cautare arata cat de important a devenit Google pentru managementul repuatiei. In plin scandal mediatic, toata lumea interesata de cazul BP s-a oprit pe Google pentru mai multe informatii, iar compania britanica a fost nevoita sa cumpere zeci de cuvinte cheie asociate cu dezastrul in cauza, cum au fost "deversare de petrol", "scurgeri","dezastru ecologic". In plus, BP a cumparat si reclame video, care directionau utilizatorii catre videoclipurile companiei. Reclamele Google functioneaza in sistemul "pay-per-click", adica advertiserii platesc pentru fiecare click primit. Cum luna iunie a insemnat climaxul dezastrului ecologic provocat de BP in Golful Mexic, suma poate fi explicata cu usurinta.In acest context, grupul petrolier britanic a devenit unul dintre advertiserii de top ai Google. In varful ierarhiei, se situeaza AT&T Mobility, cu 8 milioane de dolari cheltuiti in iunie pe clickurile aduse de Google. Pe locul al doilea, Expedia a cheltuit nu mai putin de 5,9 milioane de dolari numai pe reclame Google.Amazon a cheltuit 5,8 milioane de dolari, iar eBay a investit cel putin 4,2 milioane de dolari in search advertising.Potrivit datelor obtinute de Advertising Age, atat General Motors, cat si Walt Disney sau... mai mult
Marti, 07 Septembrie 2010, ora 13:19