Adrian Pascu, Brand Manager Porsche Romania, a atins succesul dezvoltand o pasiune din copilarie cand se juca si colectiona modele de masini. A renuntat la o cariera in banking pentru asta si nu ii pare rau, mai ales ca deja piata de lux va incepe sa recupereze terenul pierdut pe timp de criza, sustine Adrian Pascu.
Nu se gandeste inca sa intre in afaceri pe cont propriu, dar daca ar fi sa ia totul de la zero, ar alege consultanta sau organizare de evenimente ca business.
Nici in timpul liber nu renunta la pasiuni: ii place sa concureze cu prietenii in karting, sa joace baschet sau tenis si, mai departe, sa-si petreaca timpul liber calatorind.
Ati intrat in familia Porsche inca de la finalizarea studiilor la universitatea Politehnica Bucuresti. De ce ati ales tocmai Porsche?
Inainte de Grupul Porsche am avut o incercare de a lucra in banca, dar nu am gasit ceea ce imi doream. S-a ivit oportunitatea de a lucra pentru acest grup si am profitat de ea fara sa stau prea mult pe ganduri.
Era ceea ce imi doream: sa am un job legat de o pasiune inca din copilarie, sa lucrez intr-o industrie in plina dezvoltare si pentru o companie cu o politica si strategii solide si sanatoase.
Cum arata piata luxului in acest moment, raportat la momentul in care ati intrat in acest Business?
Piata de lux si am putea sa extrapolam si la cea preemium, a avut o evolutie interesanta incepand cu anul 2007-2008. Practic anii premergatori crizei au avut cresteri anuale... mai mult
Sambata, 29 Septembrie 2012, ora 00:00