Gustul laptelui adevarat, direct de la vacuta ingrijita cu mare atentie, pare sa fie mai degraba pe cale de disparitie, in ziua de astazi, cand toate produsele sunt ultraprocesate.
In toata aceasta abundenta de "bunatati" produse in serie, un brand 100% romanesc este singurul care vinde produse nestandardizate - Laptaria cu Caimac.
"Produsele noastre nu am nimic in plus. Au insa enorm de multe in minus: nu avem lapte praf, nu compusi de lapte praf, nu avem uleiuri vegetale, nu avem stabilizatori, nu avem E-uri, nu avem coloranti, nu avem zahar", explica Adrian Cocan, managerul Laptariei cu Caimac.
Pornind de la aceasta informatie, Business24 a aflat foarte multe detalii despre mica ferma, care in 2018 a devenit un brand de mare valoare pentru Romania.
Daca in iulie 2018 au vandut saptamanal 1.150 de sticle de lapte si 500 de borcane de iaurt, in februarie 2019, vanzarile au crescut la 16.000 de sticle de lapte, 13.250 de borcane de iaurt, 7.500 de sticle de sana si lapte batut, 2750 de borcane de smantana, 750 de cutii de cas zvantat si 150 de kg alte branzeturi.
"Ferma a pornit-o socrul meu, domnul Nicusor Serban, in 1994, cu un tractor cumparat cu bani imprumutati. A luat in arenda terenuri de la proprietari persoane fizice (model pastrat pana azi) . In 1998 a cumparat prima vaca, pentru uz gospodaresc", povesteste Adrian Cocan, intr-un interviu acordat Business24.
Apoi a mai cumparat vaci, pentru ca au cerut lapte prietenii si rudele. In 2005, numarul... mai mult
Luni, 15 Aprilie 2019, ora 12:30