Adina Mirica a renuntat la lumea corporate pentru propria afacere, indemnata chiar de dorinta sa de a petrece mai mult timp cu fetita ei. A deschis initial un after-school, intre timp a deschis si o gradinita cu predare in limba germana iar acum chiar fiica ei o indeamna sa se extinda, sa deschida si o scoala.
Experienta in vanzari si recrutare au fost un mare plus, dar dorinta de a-i oferi propriului copil educatie exemplara a fost mai puternica decat orice.
Adina Mirica nu este singurul antreprenor ce porneste in aceasta lume din dragoste pentru cei mici, unul dintre cele mai recente exemple fiind chiar familia Segarceanu, al carei business s-a nascut din acelasi izvor: dragostea fata de familie.
Cat de greu este sa deschizi o scoala in Romania, dar si care sunt avantajele in tot acest drum, explica Adina Mirica, fondatoarea Kinderlachen, intr-un interviu acordat Business24.
Spuneti-ne mai multe despre initiativa dumneavoastra antreprenoriala. De ce ati ales acest domeniu, al educatiei, si de ati ales limba germana?
Am avut dintotdeauna o atractie fata de antreprenoriat. Inca de pe vremea cand lucram in mediul corporate visam sa conduc propriul business.
Dupa aceasta perioada, care a fost ca o rampa de lansare pentru mine, am avut ocazia sa ma ocup cu mai mare atentie de copilul meu si sa il supervizez in toate activitatile organizate de scoala.
Din dorinta de a-i oferi o educatie de calitate, impreuna cu o partenera de business, am pus bazele... mai mult
Sambata, 22 Martie 2014, ora 00:00