Chiar daca bugetele sunt in scadere, team buildingul continua sa castige popularitate, atat in randul corporatiilor, cat si in randul companiilor mai mici.
Daca pana acum, teambuilding insemna ca sefii si subalternii sa se adune undeva ca sa discute ceea ce puteau vorbi si la birou, mai nou a aparut "teambuilding outdoor". Tot mai multe companii, care activeaza pe piata romaneasca, apeleaza la teambuilding proactiv, in natura, fiindca este mult mai atractiv, dar si practic. In mod cert este mai interesant, si pentru conducere, dar si pentru subalterni, sa caute, de exemplu, "comoara haiducilor", sus, in padurile din munti, pe poteci ascunse.
Sus, in creierul muntilor, dupa comoara haiducilor
Oferta este bogata, chiar daca marile agentii de turism nu pot sau nu sunt interesate sa exploateze aceasta zona de afaceri. Valentin Gheorghe, manager la Romanian Adventure, a declarat pentru Business24, ca cele mai cerute oferte sunt si cele mai ieftine.
De exemplu, evenimentul denumit "Comoara haiducilor", ajunge la un pret de 150 de euro de persoana, insa cei care intra in joc sunt dusi in padurile din munti, pe poteci asunse, se ajunge la locul unde sta ingropata comoara haiducilor. Aventurierii vor trece prin multe incercari si situatii neprevazute pentru a aduna informatii despre faimoasa comoara. De exemplu, treasure hunt, jocuri de comunicare, orientare, dar si un scenariu de supravietuire.
Un astfel de pachet nu inseamna doar distractie, ci are menirea de a... mai mult
Miercuri, 04 Iulie 2012, ora 08:30