2Parale se va concentra, in perioada urmatoarea, pe dezvoltarea platformei pentru optimizarea rezultatelor, atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliati, precum si pe consolidarea competentelor in zona de performance marketing, a declarat pentru Business24 Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Firma este intr-un proces constant de expansiune si poarta discutii cu mai multi potentiali parteneri financiari pentru atragere de capital de crestere.
Structura actionariatului 2Parale, in discutii
Dupa ce a fost anuntata preluarea pachetului minoritar de actiuni de la Stefan Iordache de Mediafax Grup, discutiile despre formula de viitor a actionariatului sunt in curs si se vor incheia pana la finele anului.
2Parale devine unica retea de afiliere folosita de site-urile Mediafax, dupa ce grupul de presa a preluat pachetul minoritar de actiuni detinut de Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, advertiserii sai avand acces la promovarea in reteaua de site-uri dezvoltata de Mediafax Group.
"Impreuna cu Mediafax Group vom intensifica eforturile de a atrage clienti, avem deja peste 275 de campanii in sistem si portofoliul creste de la luna la luna, si vom continua sa educam piata.(...) Vom fi mai puternici si mai capabili sa servim o cerere in crestere accelerata", a spus Boerescu.
In cei aproape cinci ani de la aparitia pe piata din Romania, 2Parale a generat advertiserilor vanzari de peste 62,8 milioane de lei (fara TVA) si a livrat mai bine de 83 de milioane de... mai mult
Vineri, 27 Septembrie 2013, ora 20:00
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
Potrivit comunicatului, tranzactia ar urma sa se incheie pana la finele acestui an, urmand ca Mediafax Group sa preia procentele detinute de Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Tranzactia va fi asistata de casa de avocatura Biris Goran, lider de piata in domeniul asistentei juridice in tranzactiile IT.
La runda de investitii participa si Sergiu Negut (partener Wanted Transformation, ex-Deputy CEO&Board member Regina Maria), care va deveni actionar minoritar si membru al board-ului. Dorin Boerescu va ramane in continuare CEO si cel mai important actionar.
"Ecommerce-ul este o directie strategica pentru Mediafax Group, este o componenta importanta a strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasica intr-una adaptata timpurilor actuale. Succesul 2Parale in acoperirea pietei, eforturile lor in educarea partenerilor, atat magazine, cat si afiliati, precum si echipa de management ne-au convins sa ne alaturam si sa punem umarul la cresterea acestui business, a declarat Orlando Nicoara, director general Mediafax Group.
"Parteneriatul cu Mediafax este o etapa naturala in evolutia 2Parale, data fiind pozitia ambelor companii pe pietele pe care activeaza. Vom intensifica alaturi de ei eforturile de educare a pietei si de crestere a portofoliului, consolidandu-ne pozitia... mai mult
Vineri, 27 Septembrie 2013, ora 12:34
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin vocea managerului Dorin Boerescu:"eMAG are un business online absolut remarcabil.(...) Acelasi business cred insa ca il va incurca in construirea unei retele".
Piata de marketing afiliat din Romania va creste anul acesta cu aproximativ 70%, impinsa de catre cei doi mari jucatori din domeniu: eMAG si 2Parale.
eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, si 2Parale, platforma de marketing afiliat cu cele mai multe magazine inscrise in reteaua sa, isi disputa suprematia pe segmentul vanzarilor online generate prin intermediul afilierii.
Lupta dintre cele doua companii se da in contextul in care piata de publicitate online este estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
Recent, sistemul de marketing afiliat al eMAG, ProfitShare, a fost preluat de catre Conversion Marketing, care-l va pune la dispozitia si altor retaileri, iar aceasta mutare va ascuti competitia pe piata de marketing online,... mai mult
Joi, 04 Aprilie 2013, ora 11:44