Vulnerabilitatile prezentate de sistemul de securitate al conturilor Yahoo! Mail ii fac pe reprezentantii Verizon sa se gandeasca de doua ori inainte de a trece la pasul urmator din tranzactia prin care ar urma sa preia fostul gigant IT.
Craig Siliman, unul dintre consilierii directorilor Verizon, a anuntat ca firma are toate motivele sa ia in considerare impactul financiar asupra afacerii. "Asteptam ca Yahoo! sa demonstreze ca nu exista un impact, daca ei cred asa. Trebuie sa vina cu aceasta evaluare, dar procesul este inca in lucru", a explicat Siliman, conform CNN Money.
Robert Varettoni, unul dintre purtatorii de cuvant ai Verizon, a confirmat faptul ca liderii companiei asteapta o evaluare a impactului financiar pe care vulnerabilitatile sistemului de securitate il au asupra afacerii de 4,8 miliarde de dolari, dar a refuzat sa comenteze dincolo de acest subiect.
O astfel de situatie lasa de inteles ca Verizon ar putea fie sa incerce o reducere a pretului de achizitie a pachetului majoritar al Yahoo! ori sa retraga cu totul oferta de cumparare a companiei.
Luna trecuta, reprezentantii Yahoo! au recunoscut ca 500 de milioane de conturi au fost sparte in urma uneia dintre cele mai mai brese cibernetice aparute vreodata in mediul online.
Reprezentantii Verizon, companie care a oferit4,83 miliarde de dolari pentru cumpararea Yahoo!, sustine ca a aflat despre problemele de securitate ale sistemului abia cu doua zile ininte ca Yahoo! sa faca publica... mai mult
Vineri, 14 Octombrie 2016, ora 20:12
Fara vreo sansa de redresare prin forte proprii, Yahoo a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute ca va crea un comitet independent care sa caute "alternative strategice" la criza care a pus in genunchi gigantul IT.
Noile masuri vizeaza chiar vinderea companiei, iar un raport Bloomberg, citat de Business Insider, arata ca discutiile cu potentialii cumparatori ar putea debuta inca de la inceputul acestei saptamanii.
Potentiale oferte
O sursa din interiorul companiei Yahoo sustine ca Verizon, Comcast si AT&T si-au manifestat discret interesul pentru Yahoo, ultima mentionata beneficiind si de un buget de investitii de 20 miliarde dolari destinat extinderii la nivel global, dupa cum anunta Financial Times.
Sigur, bugetul in cazul unei achizitii a pachetului majoritar al Yahoo Inc. ar trebui sa fie mult mai consistent, dar AT&T s-a dovedit si cel mai mare investitor din domeniul comunicatiilor in SUA, in perioada 2012-2014 alocand 62 de miliarde operatiunilor in domeniu.
Alte discutii privind preluarea Yahoo ar putea fi deschise si cu fondurile de investitii private Bain Capital, KKR sau TPG.
Chiar daca tatonarea terenului va fi facuta in aceasta perioada, primele oferte concrete ar putea aparea abia peste o luna, sustin surse citate de agentia Bloomberg.
Yahoo lucrase initial la o varianta in care urma sa renunte la pachetul de actiuni detinut in cadrul gigantului din e-commerce Alibaba, dar aceasta a fost abandonata in decembrie, ca urmare a unor posibile... mai mult
Luni, 22 Februarie 2016, ora 15:24
Grupul american Yahoo! isi va intari divizia mobila prin cumpararea companiei californiene Flurry, specializata in analiza datelor mobile, in special in scopuri publicitare.
Yahoo! a refuzat sa divulge detaliile financiare ale tranzactiei, insa Wall Street Journal evoca o sursa apropiata de acest dosar de achizitie care spune ca tranzactia ar fi fost incheiata contra sumei de 200 milioane de dolari.
Flurry, cu sediul in San Francisco, a inceput in 2008 sa lucreze cu dezvoltatori de aplicatii mobile pentru a crea instrumente care analizeaza utilizarea acestor aplicatii. Instrumentele pot fi utile atat agentiilor de publicitate, care pot sa determine astfel segmentele in care reclamele lor sunt cel mai rentabile, dar si dezvoltatorilor, pentru optimizarea aplicatiilor create de acestia.
Compania spune ca peste 170.000 de dezvoltatori folosesc deja platforma Flurry si ca aceasta colecteaza date provenind de la 150 miliarde de accesari ale acelor aplicatii mobile in fiecare luna.
Yahoo! a facut din divizia mobila una dintre prioritatile sale si revendica o crestere de 36% a accesului la site-urile sale prin intermediul telefoanelor inteligente si al tabletelor, cu 450 de milioane de utilizatori activi in al doilea trimestru din acest an.
Directorul general al Yahoo!, Marissa Mayer, a preluat conducerea grupului in urma cu doi ani, cu obiectivul de a relansa cresterea economica a acestuia.
Pentru a atinge acest obiectiv, Marissa Mayer a restructurat mai multe... mai mult
Marti, 22 Iulie 2014, ora 16:00
Grupul de internet american Yahoo! Inc. a cumparat, luni, IQ Engines, o aplicatie de recunoastere a imaginilor, pe care o va folosi pentru imbunatatirea serviciului sau de fotografii Flickr.
Echipa IQ Engines a confirmat achizitia start-up-ului de catre Yahoo, insa valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica.
"IQ Engines s-a alaturat echipei Flickr de la Yahoo!", se spune intr-un anunt postat pe site-ul IQ Engines. In anunt se mai spune ca echipa IQ Engines este un admirator al aplicatiei Flickr, precizand ca abia asteapta sa lucreze la imbunatatirea modului de organizare a fotografiilor de pe Flickr.
De cand a devenit director general al Yahoo!, in iulie anul trecut, Marissa Mayer a actualizat aplicatia Flickr pentru fotografii si a facut numeroase achizitii.
IQ Engines este un start-up a carui tehnologie permite analizarea, trierea si clasificarea imaginilor, prin utilizarea tehnicilor de recunoastere faciala.
Grupul Yahoo! Inc. incearca sa isi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
In acest sens, Mayer a cheltuit in ultima perioada peste 1,2 miliarde de dolari pentru a cumpara peste 20 de start-up-uri.
Yahoo! a anuntat, recent, ca a cumparat browser-ul Rockmelt, care combina navigarea pe internet cu accesul la retelele sociale, precum Facebook si Twitter. De asemenea, Yahoo! a cumparat platforma de comert electronic Lexity. Totodata, la inceputul lunii iulie,... mai mult
Marti, 27 August 2013, ora 16:17
Grupul de internet american Yahoo! Inc. a anuntat, vineri, ca a cumparat browser-ul Rockmelt, aceasta fiind cea de-a 21-a achizitie de cand conducerea companiei a fost preluata de Marissa Mayer.
Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa ea este estimata la o suma de 60 - 70 de milioane de dolari, potrivit site-ului AllThingsD.com.
Rockmelt Inc. este un start-up lansat in anul 2010. Rockmelt este un browser care combina navigarea pe internet cu accesul la retelele sociale, precum Facebook si Twitter.
"Yahoo si Rockmelt impartasesc acelasi obiectiv: vor sa ajute oamenii sa descopere pe internet cel mai bun continut din lume", au spus reprezentantii Rockmelt, citati de bloomberg.com.
Astfel, echipa de la Rockmelt va ajuta Yahoo sa elaboreze instrumentele necesare pentru accesarea continutului pe internet si pe dispozitivele mobile.
Grupul Yahoo! Inc. incearca sa isi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
In acest sens, Mayer a cheltuit in ultima perioada peste 1,2 miliarde de dolari pentru a cumpara peste 20 de start-up-uri.
Yahoo! a anuntat, miercuri, ca a cumparat platforma de comert electronic Lexity. Totodata, la inceputul lunii iulie, Yahoo! a anuntat ca a cumparat compania Qwiki, care dezvolta o aplicatie care ii ajuta pe detinatorii de telefoane inteligente sa realizeze propriile filme cu ajutorul fotografiilor.
In luna mai, Yahoo! a anuntat ca va prelua... mai mult
Duminica, 04 August 2013, ora 09:18
Grupul de internet american Yahoo! a anuntat, miercuri, ca a cumparat platforma de comert electronic Lexity, aceasta fiind cea de-a 20-a achizitie de cand conducerea companiei a fost preluata de Marissa Mayer.
Valoarea tranzactiei nu a fost insa dezvaluita, scrie AFP.
Lexity este un start-up lansat in urma cu patru ani de Amit Kumar, un fost angajat al Yahoo!. Lexity este o aplicatie software care ajuta companiile mici sa atraga consumatori si sa le satisfaca cerintele acestora. Lexity are mii de clienti in 114 tari.
Oficialii Yahoo! au anuntat ca, intr-o prima faza, Lexity va continua sa functioneze intr-un mod independent. "Pe termen mediu, ne-am propus sa integram aceasta aplicatie in oferta Yahoo! de servicii destinate micilor companii", au mai spus acestia.
Achizitia face parte din incercarea grupului de a-si revigora imaginea si a atrage mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
Ce "cumparaturi" a mai facut Yahoo
Astfel, la inceputul lunii iulie, Yahoo! a anuntat ca a cumparat compania Qwiki, care dezvolta o aplicatie ce ii ajuta pe detinatorii de smartphone sa realizeze propriile filme cu ajutorul fotografiilor si clipurilor lor.
Totodata, in luna mai, Yahoo! a anuntat ca va prelua Tumblr, serviciu care gazduieste 108 milioane de bloguri, pentru 1,1 miliarde de dolari, dupa cum a relatat la momentul respectiv Bloomberg. Tranzactia urmeaza sa fie finalizata in a doua jumatate a lui 2013, conform... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 12:47
Grupul de internet american Yahoo! a anuntat, miercuri, ca a cumparat compania Xobni, specializata in gestionarea e-mailurilor.
Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa este estimata de presa britanica de specialitate la o suma cuprinsa intre 30 si 40 de milioane de dolari, informeaza AFP.
Xobni este o companie infiintata in 2006, cu sediul la San Francisco. Ea detine o aplicatie celebra compatibila cu sistemele de mesagerie ale ale Microsoft - Outlook si Google - Gmail, precum si un sistem de gestionare a contactelor pentru iPhone si smartphone-urile care folosesc Android.
Ce achizitii a mai facut Yahoo!
Marti, Yahoo a anuntat ca a cumparat compania Qwiki, care dezvolta o aplicatie ce ii ajuta pe detinatorii de smartphone sa realizeze propriile filme cu ajutorul fotografiilor si clipurilor lor.
Desi nici in acest caz valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, presa americana considera ca aceasta s-a situat intre 40 de milioane si 50 de milioane de dolari.
Grupul incearca sa isi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
In luna mai, Yahoo! a anuntat ca va prelua Tumblr, serviciu care gazduieste 108 milioane de bloguri, pentru 1,1 miliarde de dolari, dupa cum a relatat la momentul respectiv Bloomberg. Tranzactia urmeaza sa fie finalizata in a doua jumatate a lui 2013, conform unui comunicat al Yahoo!Inc.
Marissa Mayer a spus, la momentul respectiv, ca mizeaza pe... mai mult
Joi, 04 Iulie 2013, ora 16:20
Dupa ce Yahoo a anuntat recent ca va cumpara Tumblr pentru 1,1 miliarde de dolari, alte opt achizitii importante ar putea avea loc din domeniul IT.
Potrivit jurnalistilor de la CNBC pentru a fi o achizitie interesanta, o companie nu trebuie sa fie neaparat profitabila, ci trebuie sa aiba o baza extinsa de utilizatori, de preferinta tineri, sa suporte o componenta mobila si sa fie sociala.
CNBC anticipeaza alte opt posibile preluari in sectorul tehnologic:
Twitter
Cu 200 de milioane de utilizatori activi, prezent la nivel global, site-ul de micro-blogging are o valoare de piata de 10 miliarde de dolari.
Foursquare
Aplicatia pentru smartphone-uri prin care utilizatorul gaseste obiective definite precum cele mai apropiate baruri, cluburi sau restaurante, are peste 30 de milioane de utilizatori si a fost evaluata la 600 de milioane de dolari anul trecut.
Citeste mai multe despre Yahoo a deschis seria achizitiilor in IT: Alte opt posibile preluari importante pe Ziare.com. mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 09:09
Yahoo a ajuns la o intelegere pentru achizitia serviciului de blogging Tumblr, pentru 1,1 miliarde de dolari, pentru a conta in cartile social media, alaturi de Google, Facebook si Twitter.
Consiliul de administratie al Yahoo a aprobat achizita Tumblr, care ar putea fi anuntat in mod oficial chiar luni, in cadrul unei conferinte Yahoo tinuta in New York, unde Tumblr isi are, de asemenea, sediul.
Achizitia, de o importanta strategica pentru Yahoo, este cea mai indrazneata miscare a Marissei Mayer, de cand a fost angajata, anul trecut, pentru a repune pe picioare gigantul Yahoo de altadata.
Marissa Mayer, CEO Yahoo
Tumblr este o platforma de blogging, dar care are multe in comun cu o retea sociala, o mare parte din caracteristicile Facebook si Twitter regasindu-se aici.
Tumblr ii va permite companiei Yahoo sa construiasca o comunitate, sa puna bazele unei alternative al Facebook si Twitter. Pentru a face acest lucru Yahoo nu are nevoie s-o ia de la inceput, asa cum a procedat Google, cu reteaua sa sociala Google+.
Platforma Tumblr a fost fondata in 2007 de catre dezvoltatorul web David Karp si, ulterior, a devenit o comunitate sociala de blogging, care atrage in mod special audienta tanara.
Ce a cumparat Yahoo
Potrivit unei cercetari efectuate de catre firma Quantcast, 29% dintre membrii Tumblr au varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani, iar 19% dintre utilizatorii plaformei sunt mai tineri de 18 ani.
Tumblr, spre deosebire de Facebook, nu-si... mai mult
Luni, 20 Mai 2013, ora 12:36