Inapoi la listarea arhivei
FMI: Iesirile de capital din tarile emergente, 1% din PIB in urmatorii ani
FMI: Iesirile de capital din tarile emergente, 1% din PIB in urmatorii ani
Iesirile capitalurilor de portofoliu din tarile emergente ar putea atinge anual 1% din produsul intern brut (PIB) al acestora in urmatorii ani, iar necesarul lor de refinantare s-ar putea ridica la 1
Video: Strategii de supravietuire in criza
Video: Strategii de supravietuire in criza
Pentru ca o agentie de publicitate sa reziste in aceasta perioada ar trebui sa tina cont de doua criterii: daca este o agentie suficient de mare si care este dimensiunea crizei in cazul clientilor
Piata Rasdaq a stagnat in sedinta bursiera de marti
Piata Rasdaq a stagnat in sedinta bursiera de marti
Cotatiile actiunilor de pe Rasdaq au variat nesemnificativ in sedinta de tranzactionare de marti fata de valorile de referinta, in timp ce lichiditatea totala a pietei s-a mentinut la un nivel de
Criza taie 50% din chiriile spatiilor comerciale din Capitala
Criza taie 50% din chiriile spatiilor comerciale din Capitala
Chiriile pentru spatiile comerciale din Bucuresti s-au redus in primul trimestru al anului cu pana la 50%, comparativ cu ultimul trimestru din 2008, potrivit datelor furnizate de companiile
Bursele americane au deschis indecis
Bursele americane au deschis indecis
Bursele americane au deschis sedinta de marti fara o directie clara, din cauza ingrijorarilor privind profiturile corporatiilor si a viitorului grupurilor auto General Motors si Chrysler, informeaza
CE vrea sa dubleze aproape investitiile in tehnologiile informationale
CE vrea sa dubleze aproape investitiile in tehnologiile informationale
Comisia Europeana si-a propus sa majoreze cu 70% investitiile in cercetarea si dezvoltarea de noi tehnologii informationale la nivel comunitar, dar si al fiecarui stat membru, in perioada 2010-2013,
Video: Mai am nevoie de promovare in criza?
Video: Mai am nevoie de promovare in criza?
Din cauza crizei clientii care apeleaza la agentiile de publicitate pentru anumite campanii sunt mai atenti la costuri si se gandesc de doua ori daca lanseaza acel produs pe piata, a declarat