Apple a lansat noul sau iPad in China, iar evenimentul nu a fost marcat de aglomeratie sau haos, caracteristici ale debuturilor anterioare ale gigantului american pe piata asiatica.
Magazinele Apple din Shanghai si Beijing au fost deschise la orele la care se anuntase anterior si au distribuit pre-comenzile in trei ore. Aceasta strategie a fost elborata penru a evita cozile lungi si aglomeratia, elemente caracteristice ale lansarilor anterioare Apple pe piata din China, potrivit The Verge.
Consumatorii chinezi vor plati mai mult pentru iPad-ul Apple. Preturile incep de la 580 de dolari pentru versiunea Wi-Fi de 16GB, in timp ce versiunea HSPA+ este comercializata la pretul de 735 de dolari.
Apple detine doua magazine in Beijing, trei in Shanghai, unul in Hong Kong si o retea de distributie autorizata. Oficialii chinezi au declarat ca Apple vrea sa mai deschida doua magazine in orasele Chengdu si Shenzhen.
In trimestrul financiar incheiat pe data de 31 martie 2012, vanzarile Apple in China, Hong Kong si Taiwan au crescut de trei ori, atingand valoarea de 7,9 miliarde de dolari.