Deși ar fi de așteptat ca modelul cel mai accesibil de iPad să domine vânzările, realitatea este surprinzătoare. Conform unui nou raport al Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), cel mai scump model, iPad Pro, este de fapt liderul de vânzări în cel de-al doilea sfert fiscal al anului 2024 (aprilie – iunie), reprezentând nu mai puțin de 43% din totalul iPad-urilor vândute.
Pe locul al doilea se află modelul standard de iPad, cu 35% din vânzări, urmat de iPad Air, care a captat 12% din piață, iar iPad mini completează topul cu 10%. Aceste cifre arată o schimbare față de anul trecut, când iPad Air și iPad mini aveau o cotă de piață mai mare.
iPad Pro conduce surprinzător topul vânzărilor Apple
Una dintre explicațiile acestei schimbări este lansarea noilor modele iPad Pro în luna mai, chiar în mijlocul celui de-al doilea sfert fiscal, ceea ce a avut un impact semnificativ asupra vânzărilor. În ciuda apariției noilor modele de iPad Air în aceeași perioadă, acestea nu au reușit să genereze același interes.
CIRP estimează că piața se va stabiliza în următorul sfert fiscal sau în Q4, și atunci se va vedea dacă această creștere a vânzărilor iPad Pro a fost un fenomen temporar sau dacă va continua să domine.
...citeste mai departe despre "iPad Pro conduce surprinzător topul vânzărilor Apple, devansând modelele mai ieftine" pe Ziare.com