Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandurile de succes se extind in Romania

Brandurile de succes se extind in Romania
Piata romaneasca pare sa priasca brandurilor straine care au inceput deja sa-si puna la punct strategiile de extindere. Datorita unui volum important de clienti, toate aceste companii au dezvoltat in scurt timp de la intrarea pe piata din Romania activitati profitabile pe cheltuiala noastra. Unora le-a mers atat de bine incat acum planuiesc sa extinda si mai mult pe piata din Romania.Kaufland a prins aripi ...

.... si a ajuns tocmai la Suceava. Intrata pe piata din Romania pe 13 octombrie 2005, una dintre cele mai expansive societati de comert cu amanantul din Europa a inuagurat la finele lunii trecute cel de-al 12-lea hipermarket din tara. In urma unei investitii de 8,5 milioane de euro noul hipermarket se intinde pe o suprafata de 18.500 de metri patrati, dintre care 6.600 suprafata construita. Pana in prezent, investitia totala in Romania a ajuns la aproximativ 200 de milioane de euro si a creat pana in prezent aproximativ 3.100 de noi locuri de munca.

Concernul Kaufland este reprezentat cu peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania. Lantul de magazine Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG, cu peste 166.000 de angajati in Europa si cu o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.

Din anul 2005 si pana in prezent strategia de extindere in Romaniei a lantului de magazine Kaufland s-a desfasurat dupa urmatorul plan:
13 octombrie 2005 - Bucuresti;
24 noiembrie 2005 - Ramnicu Valcea;
15 decembrie 2005 - Ploiesti;
2 februarie 2006 - Alba-Iulia;
23 februarie 2006 - Timisoara;
16 martie 2006 - Baia Mare;
11 aprilie 2006 - Targu Mures;
4 mai 2006 - Galati ;
15 iunie 2006 - Cluj;
13 iulie 2006 - Hunedoara;
27 iulie 2006 - Satu Mare ;
24 august 2006 - Suceava.

Febra expansiunii molipseste si Orange-ul

Operatorul de telefonie mobila Orange va intra in curand in sala de operatii pentru ca i pregateste un lifting serios. Orange se va extinde asupra tuturor serviciilor de comunicatii pentru afaceri din Romania. Sub denumirea de Orange Business Service va intra tot ceea ce tine de comunicatii IP internationale si IT ale Equant, serviciile business ale France Telecom si cele oferite de segmentul business din cadrul Orange.

France Telecom a anuntat extinderea marcii Orange asupra tuturor serviciilor de comunicatii pentru afaceri in Romania. Serviciile business vor fi oferite sub marca Orange Business Services. Aceasta va ingloba comunicatiile IP internationale si serviciile IT ale Equant, serviciile business ale France Telecom si serviciile mobile oferite de Orange segmentului business.
Actiunea este vazuta drept un pas important in strategia companiei de a deveni un operator complet, la nivel mondial. Pachetul de servicii include comunicatii fixe si mobile de voce si date, servicii de retea, servicii de administrare a echipamentelor si IT, precum si servicii de externalizare.
Compania Equant a intrat pe piata romaneasca in 1993, furnizand servicii de retea, de voce si de date. In prezent, ea gestioneaza peste 50 de puncte de prezenta, oferind servicii precum IP VPN, servicii de securitate, Internet, gazduire, Frame Relay, ATM si X25.

Bucuresti Mall se mareste

La inceputul lunii mai reprezentantii Anchor Group anuntau o investitie de peste 14 milioane de euro in construirea unei noi cladiri anexate la Bucuresti Mall. Conform planurilor, in luna octombrie lucrarile ar trebui finalizate. In momentul in care proiectul va fi dus pana la capat Mall-ul va fi reinnoit cu o noua constructie de 18.000 mp, pe patru niveluri, doua la subsol, ce vor fi ocupate de parcare, parter si etajul unu, unde se vor afla spatiile comerciale, baruri si cafenele.

Dupa extensie, suprafata de 72.000 mp va "gazdui" mult mai multe branduri nationale si internationale. Noile cafenele, pub-uri si spatii de agrement vor duce si ele la sporirea numarului vizitatorilor cu pana la 15%.

Bucuresti Mall a fost deschis in 1999, fiind primul centru comercial la standarde occidentale din Romania. In 2001, Bucuresti Mall a schimbat A"mix-ulA" de magazine, aducand noi brand-uri, iar in 2003 a fost extinsa aria de parcare si a fost adaugat al treilea etaj.
Anchor Grup a fost infiintata in 1997, activitatea principala a companiei fiind dezvoltarea de proiecte imobiliare in Romania. Dupa Bucuresti Mall, in 2004 Anchor Grup a lansat cel de-al doilea proiect al sau, Plaza Romania, recent fiind lansat oficial si Anchor Plaza, o cladire de birouri de clasa A, compusa din trei blocuri (parter si 12 etaje), la o investitie totala de 25 milioane euro. Anul acesta, Anchor va investi circa 60 milioane euro in construirea a doua cartiere rezidentiale, in apropiere de Bucuresti Mall si Plaza Romania, ce vor oferi peste 800 de apartamente.

Austrotherm in Romania

Considerat ca fiind lider de piata din Europa Centrala si de Est in domeniul polistirenului si izolatiei termice, Austrotherm isi continua evolutia si in Romania. Grupul a inaugurat acum cateva luni deschiderea la Horia, langa Roman, a celei de-a doua fabrica de polistiren EPS materiale izolante. Investitia facuta de Austrotherm in cea de a doua fabrica se ridica la 5 milioane de euro, iar capacitatea anuala de productie este de 400.000 mc de polistiren. Halele de productie si depozitele se intind pe o suprafata de 6.000 mp asigura flexibilitate si promptitudine in servirea clientilor. In afara de placile de polistiren expandat care sunt produse in Bucuresti si Horia si profilele pentru fatada produse in fabrica din Bucuresti, Austrotherm Romania comercializeaza si placi de polistiren extrudat (XPS). Pe langa cele doua fabrici din Austria (Purbach si Pinkafeld), Austrotherm mai are fabrici in Ungaria, Polonia, Slovacia, Serbia-Muntenegru, Bulgaria si, de la inceputul anului 2006, o filiala in Albania. Cu 600 de angajati in toata Europa, grupul Austrotherm a atins in anul 2005 o cifra de afaceri de 117 milioane de euro si face parte, alaturi de Baumit A- Wopfinger si Murexin, din Schmid Industrieholding.

Austrotherm Romania, care dispune de fabrici in Bucuresti si Roman, este parte a Grupului Austrotherm, membru al Concernului austriac Schmid Industrieholding GmbH, producator de materiale de constructii. Austrotherm este lider in domeniul materialelor termoizolante in Europa Centrala si de Est. Schmid Industrieholding GmbH are puncte de lucru si fabrici in care lucreaza 3.605 angajati si o cifra de afaceri de 810 milioane de euro la sfarsitul anului 2005.

Ana Zidarescu
Bani si afaceri



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 954 ori