Iata cum a reusit Amazon sa depaseasca vanzarile de Black Friday intr-o zi in care nimeni nu cumpara de obicei nimic

Luni, 05 Martie 2018, ora 18:00
6133 citiri
Iata cum a reusit Amazon sa depaseasca vanzarile de Black Friday intr-o zi in care nimeni nu cumpara de obicei nimic
Foto: CC0 Creative Commons

In luna iulie a anului trecut, Jeff Bezos devenea cel mai bogat om al planetei, dupa ce Amazon facea istorie de Prime Day.

Aceasta zi speciala a fost creata de cei de la Amazon ca replica pentru Black Friday, reusind insa cu succes sa depaseasca orice cifre record realizate in timpul celei din urma.

Deoarece ne-am dorit sa aflam care sunt secretele din spatele acestei povesti de succes a Amazonului, l-am rugat pe Alexandru Jurca, expert in business online, sa ne ofere mai multe detalii.

"Prime Day este practic o zi 'inventata' de Amazon pentru a resuscita o perioada putin 'moarta' in ceea ce priveste vanzarile online. Cei de la Amazon si-au propus ca Prime day de anul trecut sa depaseasca in promotii, dar si in vanzari, Black Friday de anul trecut. Si se pare ca au si reusit.

Amazon isi asigura din ce in ce mai multi abonati prime

Ofertele de Prime Day sunt disponibile doar pentru abonatii 'prime'. Putem sa invatam o chestie foarte tare de aici, si anume: Amazon isi asigura din ce in ce mai multi abonati prime, 'fortandu-i' practic sa se inscrie in program pentru a nu pierde facilitatile pe care le ofera acest serviciu si evident ziua de Prime (care este o data pe an).

Ce invatam de la cazul Amazon

Pentru a avea expunere cat mai mare, puteti sa mariti bugetele de PPC, sa faceti campanii agresive de email marketing si sa fiti foarte concentrati si pe Facebook advertising si social media.

Faceti mesaje speciale pentru fiecare categorie de clienti pe care o aveti si asigurati-va ca nu va stresati consumatorii cu mesaje de proasta calitate.

Aceasta strategie este una extrem de daunatoare pe termen lung. Mariti stocurile si pregatiti-va intens cu previziuni cat mai exacte. Nu subestimati puterea de cumparare pe un anumit produs", ne-a marturisit Alexandru.

Alexandru Jurca este expert in business online. A reusit, in doar 3 ani, sa propulseze in domeniu o multitudine de branduri, catre vanzari spectaculoase.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Prime Day, #idei afaceri Amazon, #idei succes Amazon , #stiri Amazon