Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Romanii prefera sa sarbatoreasca Revelionul in vacante de lux, iar vara sa se plimbe mai ieftin

Romanii prefera sa sarbatoreasca Revelionul in vacante de lux, iar vara sa se plimbe mai ieftin


Romanii nu cauta ofertele ieftine de Revelion, ci aleg in primul rand hotelurile de patru stele, atat in tara, cat si in strainatate, in timp ce vara "se bat" pe ofertele speciale si pe pachetele cat mai ieftine, a declarat pentru Mediafax Alin Burcea, proprietarul agentiei de turism Paralela 45.

"Surprinzator, de Revelion se vand mai bine vacantele scumpe decat cele ieftine. De exemplu, daca vrei sa vinzi pensiuni de 150 de euro pe sejur de Revelion, nu ai prea mare succes. Nu se merge neaparat pe criteriul pret de Revelion, pentru ca e considerat mare sarbatoare.

Romanii nu cauta Revelioane ieftine. E o contradictie intre tendinte: de Revelion nu este ideea sa fie neaparat ieftin, ci merg pe patru stele, iar vara cauta ieftin. Te duci la plaja, nu te intereseaza si cauti pretul", a spus Burcea, prezent la Targul de Turism al Romaniei, care se desfasoara in perioada 13-16 noiembrie la Romexpo

El spune ca, desi cauta vacante de patru stele, doar cateva mii de romani isi permit pachete pentru destinatii exotice, de 2.500-3.500 de euro. Revelioanele exotice de peste 5.000 de euro pachetul se vand greu, Burcea estimand ca doar cateva sute de romani si le permit.

"Oamenii pornesc de la ideea ca Revelionul este o singura data in an si daca tot e asa sa fie ca lumea. Vara e alta tendinta, cand oamenii cauta oferte speciale. Pentru vara, din ce in ce mai multi oameni cumpara vacantele cu un an inainte, ca sa le ia cat mai ieftin, in timp ce pentru Revelion cumpara doar cu o luna - o luna si jumatate inainte", a mai spus proprietarul Paralela 45.

Paralela 45 preconizeaza o crestere cu 30% a vanzarilor in cadrul targului de turism din acest an, comparativ cu cel din toamna anului trecut.

Paralela 45 este una dintre cele mai mari agentii din Romania

Agentia a incheiat 2013 cu afaceri de 35 de milioane de euro, iar pentru anul in curs estimeaza vanzari de 40 de milioane de euro, cresterea fiind bazata pe suplimentarea numarului de curse charter si pe majorarea numarului de circuite externe la peste 100.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1495 ori
Citeste mai multe despreromania turism