Zeci de mii de bucuresteni din sectoarele 2, 3 si 4 au apa calda mai mult rece sau la un debit mult redus, ca urmare a intrarii in revizie a CET Sud.
Confruntate cu nemultumirea bucurestenilor, atat producatorul de energie electrica si termica ELCEN, cat si Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice (RADET) au transmis puncte de vedere in care ofera explicatii, dar se si acuza reciproc de situatia creata.
ELCEN sustine intr-un comunicat de presa citat de News.ro ca produce si livreaza apa calda potrivit comenzii primite de la RADET, iar capacitatile sale de productie depasesc solicitarea consumatorilor.
"In toata perioada de vara, RADET asigura alimentarea cu apa calda a consumatorilor, fara nicio restrictie, din centralele Elcen in alternanta de la CET Sud sau CET Progresu, CET Vest sau CET Grozavesti", arata reprezentantii ELCEN.
Pentru a-si sustine punctul de vedere, ELCEN prezinta si parametrii tehnici ai intelegerii cu RADET: temperatura solicitata pentru CTE ...citeste mai departe despre "Zeci de mii de bucuresteni au ramas fara apa calda: ELCEN si RADET se scuza si se acuza" pe Ziare.com