Bucureștenii care au plătit pentru apă caldă și căldură dar nu au avut, sfătuiți de autorități să ceară banii înapoi. Pașii care trebuie urmați

Vineri, 06 Ianuarie 2023, ora 09:51
915 citiri
Bucureștenii care au plătit pentru apă caldă și căldură dar nu au avut, sfătuiți de autorități să ceară banii înapoi. Pașii care trebuie urmați
Bucureștenii din mai multe zone nu au avut apă caldă și căldură FOTO Pixabay

Locuitorii din zonele Rahova, Ferentari, Sebastian, 13 Septembrie care nu au avut apa calda si caldura pot solicita restituirea sumelor incasate de Compania Municipala Termoenergetica Bucuresti, a anuntat Primaria Sectorului 5, pe pagina de Facebook.

Institutia a publicat si pasii care trebuie urmati de cetatenii care vor sa isi recupereze banii pentru serviciile de care nu au beneficiat.

Bucurestenii sunt sfatuiti sa faca o poza la contorul de la bloc in care sa se vada temperatura apei calde si a agentului termic. Ulterior, poza trebuie trimisa la adresa: office@cmteb.ro, fiind insotita de o sesizare prin care se solicita compensarea facturii.

Operatorul va fi obligat sa restituie sumele de bani platite de cetateni pentru ca nu a furnizat agent termic la standardele din contract, sustine in comunicat Primaria Sector 5.

Care sunt obligatiile furnizorului

Baza legala pentru acest demers se afla in contractul incheiat intre Asociatiile de Proprietari si Termoenergetica, respectiv art.6, alin.7, lit.b, art.7, alin. 3.

Art. 6 Furnizorul are urmatoarele obligatii

1. sa respecte prevederile reglementarilor in vigoare si angajamentele asumate prin prezentul Contract

2. sa incheie act aditional la prezentul contract ori de cate ori apar modificari;

3. sa asigure continuitatea serviciului de furnizare a energiei termice la parametri fizici si calitativi prevazui in prezentul contract si de legislatia in vigoare;

4. sa aduca la cunostinta utilizatorului, cu cel putin 10 zile inainte, prin mass-media, si/sau prin afisare la utilizator, orice intrerupere in furnizarea energiei termice, in cazul unor lucrari de modernizare, retehnologizare, reparatii si intretinere planificate stabilite prin programele anuale convenite cu autoritatile administratiei publice locale, care impun intreruperea furnizarii energiei termice. In cazuri speciale, utilizatorul va fi anuntat cu cel putin 24 de ore inainte de inceperea lucrarilor mentionate mai sus;

5. sa opreasca alimentarea instalatilor aflate in subsolurile tehnice ale utilizatorului in cazul producerii unei avarii sau pentru prevenirea acesteia, astfel incat sa se limiteze, respectiv sa se elimine consecintele evenimentului;

6. sa efectueze aerisirea instalatiilor interioare apartinand utilizatorilor de tip urban ori de cate ori acestea sunt golite de catre furnizor sau din cauza acestuia;

7. sa ...citeste mai departe despre "Bucurestenii care au platit pentru apa calda si caldura dar nu au avut, sfatuiti de autoritati sa ceara banii inapoi. Pasii care trebuie urmati" pe Ziare.com

#apa calda Bucuresti, #caldura Bucuresti, #platite, #sector 5, #bani inapoi, #primarie , #Stiri Administratie